Najczęściej zadawane pytania

Co muszę zrobić aby skorzystać z serwisu?

Wystarczy załozyć konto w Naszym systemie oraz je zweryfikować.
Oferujemy równiez usługi bez rejestracji konta, które są widoczne w menu powyżej.

Kiedy dostanę kod PSC?

Kod PaySafeCard zakupiony bez logowania, jest wysyłany na podany adres email automatycznie po zaksęgowaniu wpłaty w systemie. Dla klientów którzy mają konto w systemie, również dodatkowo jest widoczny zaraz po zakupie w zakładce PaySafeCards > Historia zamówień.

Mam problem z doładowaniem/kod nie działa, co mam zrobić?

Zdarza sie, że ze względów bezpieczeństwa Paysafecard może zablokować kod PIN, nie jest to zależne od nas i wynika z wewnętrznych ograniczeń tego typu płatności. Zazwyczaj ma to miejsce w przypadku próby wykorzystania kodu z użyciem VPN bądź Proxy (zmiana/ukrywanie adresu IP). W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o kontakt z Nami. Rozpoczniemy w imieniu kupującego procedurę odblokowania kodu zgodnie z regulaminem Paysafecard.

Czemu PIN Paysafecard został zablokowany?

W przypadku takiej sytuacji prosimy wpierw o kontakt z nami w celu dokładnej weryfikacji abyśmy mogli ustalić po czyjej stronie jest problem. Ze swojej strony gwarantujemy pełne wsparcie przy dokonaniu zakupów z naszej oferty.

Jak wymienić kredyty a kod PSC?

Aby uzyskać kod PSC, wystarczy że przejdziesz do zakładki PaySafeCards. Następnie wybierzesz interesujący Cię nominał i dokonasz wymiany.

Ile wynosi minimum do wypłaty?

Wypłaty są realizowane po osiągnieciu na podany numer telefoniczny kwoty 200.00 PLN (netto).

Ile otrzymam kredytów SMS'a?

Wszystkie informacje dt. kredytów oraz ich wymiany znajdziesz w portfelu.

Czy są jakieś limity wypłat prowizji?

Użytkownik w ciągu doby z jednego numeru telefonicznego (MISDN) może dokonać płatności na maksymalną kwotę 200 zł netto (246 zł z VAT), oraz łącznie 1 000 zł netto (1 230 zł z VAT) w trakcie miesiąca kalendarzowego.

Kiedy są realizowane wypłaty prowizji?

Wszystkie wypłaty są realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7 do 22.

Co to jest fraud i dlaczego wypłata została odrzucona?

Fraud to płatność SMS Premium uznana przez operatora GSM za niemożliwą do rozliczenia. PrzelejSMS nie otrzymuje od operatora środków uznanych za fraud, w związku z tym środki z SMS Premium określonych jako fraud nie podlegają również wypłacie dla Użytkownika.

Wysłałem jednego SMS i nie mogę wiecej, co zrobić?

12 grudnia 2018 r. wchodzi nowelizacja Prawa telekomunikacyjnego, która nakłada wprowadzenie przez operatorów GSM miesięcznego limitu 35 zł brutto na korzystanie z usług SMS Premium.
Aby zwiększyć limit, prosimy postępować zgodnie z informacjami na stronie https://zwiekszlimit.pl/

Masz inne pytania?

Jeżeli masz inne pytania dotyczące serwisu lub samej usługi płatności SMS zadaj nam pytanie. Pisz na adres: bok@przelejsms.pl lub skorzystaj z zakładki Kontakt.